Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-04, 19:24   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Trav på svenskaspel och Bet365


Såg att svenska spel börjat med trav och det är fasta odds? Kollade V75-1 och nu tror jag inte mycket på Lexington hall eller mrs Lindy, men 10,5 resp 15 måste vara felsatt och fint för dem som tror på dessa hästen. Unibet ger 5,75 resp 9. Får kolla övriga lopp och se om de har generösa odds på någon jag tror på.

Mitt konto på Bet365 var stängt och behövde öppna nytt. Står att man får tillgång till bonus upp till 1000kr. Vad jag kan se behöver den bara omsättas 1gång? Standard på omsättningskrav brukar ju vara minst 5ggr ör det så att nya spellagen sätter krav på att bonusar ska vara enklare eller är Bet365 generösa på denna bonus?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-04, 19:31   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Såg att svenska spel börjat med trav och det är fasta odds? Kollade V75-1 och nu tror jag inte mycket på Lexington hall eller mrs Lindy, men 10,5 resp 15 måste vara felsatt och fint för dem som tror på dessa hästen. Unibet ger 5,75 resp 9. Får kolla övriga lopp och se om de har generösa odds på någon jag tror på.

Mitt konto på Bet365 var stängt och behövde öppna nytt. Står att man får tillgång till bonus upp till 1000kr. Vad jag kan se behöver den bara omsättas 1gång? Standard på omsättningskrav brukar ju vara minst 5ggr ör det så att nya spellagen sätter krav på att bonusar ska vara enklare eller är Bet365 generösa på denna bonus?
Bet365 är ett freebet (spelkrediter) som du får!

EDIT: Snurrade till det lite innan, varit mycket

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-01-04 klockan 20:03.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-04, 19:51   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Såg att svenska spel börjat med trav och det är fasta odds? Kollade V75-1 och nu tror jag inte mycket på Lexington hall eller mrs Lindy, men 10,5 resp 15 måste vara felsatt och fint för dem som tror på dessa hästen. Unibet ger 5,75 resp 9. Får kolla övriga lopp och se om de har generösa odds på någon jag tror på.

Mitt konto på Bet365 var stängt och behövde öppna nytt. Står att man får tillgång till bonus upp till 1000kr. Vad jag kan se behöver den bara omsättas 1gång? Standard på omsättningskrav brukar ju vara minst 5ggr ör det så att nya spellagen sätter krav på att bonusar ska vara enklare eller är Bet365 generösa på denna bonus?
Gjorde det häromdagen, tror man behövde omsätta insättningen en gång för att aktivera bonusen sen omsätta bonusen för att kunna ta ut den (landar på kontot som en "spelkredit" och efter att du spelat för den kan du ta ut det du får tillbaka).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-04, 20:07   #4
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Okey, ja ändå en betydligt mer generös bonus än vanligt kan jag tycka. Lira 1000kr vinnare till bättre odds än på atg och få ytterligare 1000kr att spela för. Förhoppningsvis spelar man upp de 2000 till min 6000kr på 1000kr insatt.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td